Unless your name is Google, stop acting like you fucking know everything.

Haft huvudvärk hela jäkla dagen, ganska less nu lär jag säga..
Herr eller fru huvudvärk, kan du bara försvinna ur mitt liv:)?
Har i alla fall jobbat idag, som vanligt :)
Sen blev det träning, som jag faktiskt tänkte hoppa över ett tag,
men är ändå glad att jag bestämde mig för att gå..
Vet vilken ångest jag skulle haft annars..:)
Fick ännu en gång beröm för att jag höll ett högt tempo,
så jag kunde nog träna på rätt bra ändå..:)



Nej, det får räcka så.. Orkar inte skriva nå mer nu:)
Blev jäkligt kort och ointressant men så kan det vara..
Måste nog krypa ner i sängen nu och hoppas på att min huvudvärk
är puts väck till imån :)
God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0