Have you ever felt like you did everything right and it still all went wrong? - Yeah, I have!

Så länge jag får träna, så mycket jag vill och utan problem,
så länge jag får träffa mina underbara vänner och min underbara familj
vågar jag lova att livet mer eller mindre leker, träning och alla underbara människor
i min omgivning hjälper mig verkligen genom livet.
Genom hårda tider, jobbiga tider och lyfter mig dessutom ännu högre genom bra tider.
Jag älskar det!!! Jag älskar er!!! Tack som fan!:)

Nu är det strax dags att byta om för att åka ner och köra ett gryymt hårt boxpass,
jag är taggad, näst intill övertaggad, så jag borde nog lugna ner mig lite så det
inte blir ett plattfall istället..:) Att vara FÖR taggad är helt enkelt inte bra. :)


På med musiken och bara PUMPA slag&sparkar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0