God natt!

Får bli en mobilblogg nu eftersom jag vet att om jag sätter mig vid datorn nu så kommer jag aldrig därifrån:) Så nu vet ni varför ifall inlägget ser konstigt ut:)

Har i alla fall precis varit och tränat boxercise, det gick faktiskt riktigt bra idag! Men jag vet att jag kommer kunna ge mer, så småningom:) Passet var extra roligt idag!!:)

Det enda som är tråkigt med att jag har börjat träna så ofta är att det känns som om jag aldrig har tid att träffa mina underbara vänner.. Känns som att jag bara sover, jobbar, äter och tränar dygnet runt.. Men jag hoppas att ni förstår att jag måste göra det här för att må bra själv, för att bli den där glada Hanna jag en gång var och tro mig: jag har redan känt en stor skillnad:) Det kommer - sakta men säkert.
Förlåt för att jag är usel på att höra av mig nu och förlåt för att vi inte ses så ofta som jag skulle vilja..
Fast samtidigt så vet jag ju att äkta vänner finns kvar och mina vänner är verkligen äkta!<3 Jag är så glad att jag har er i mitt liv och snart kommer det bättre tider då jag orkar både träna och umgås!
Även om vi inte ses så ofta så hoppas jag att ni vet att jag alltid finns här för er!

Nej nu börjar det snart bli dags att sova, jobb imån i vanlig ordning:)
God natt!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Duktigt är du! Både bloggar å tränar för fully... Keep it up!!!!

2011-10-20 @ 22:42:29
URL: http://thomaslundström.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0