Den som väntar på något gott blir aldrig fet

Oj, har liksom glömt bort att jag har en blogg..:) Får bli ett inlägg från mobilen såhär innan sovdags..:p
Helgen har varit riktigt bra men stressig! Hela fredagskvällen tillbringade jag i tvättstugan och sen blev det utgång med bästa Emma :)
I lördags gick jag upp sjukt tidigt för att städa och fixa smörgåstårta, sen kom några gäster och firade mig i förskott.. När dom gick var det bara att ställa sig och göra snittar m.m till mina underbara vänner som även dom kom för att fira mig i förskott..:) En väldigt trevlig kväll som även den slutade med utgång! Var inte nå folk vi kände ute dock;o Så var dom ju tvungen att fixa så trubaduren sjöng för mig såklart, hua jag som har så svårt att "stå i centrum" på det viset, men jag överlevde ju de å;)
Idag blev det julbord med jobbet för hela slanten och sen adventsmys med familjen och nu ligger jag i sängen för att sova och ladda inför en ny jobb&träningsvecka! Lovely:)
God natt!

Här är dom fina presenterna som jag fick av mina underbara vänner också:) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0